Retourbeleid
Kosten en procedure
Bij Jolee dragen we zorg voor een soepele retourervaring. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren van artikelen voor eigen rekening zijn. Je hebt de vrijheid om het retourpakketje via een postbedrijf van jouw keuze naar ons terug te sturen.
Retourformulier en ruilopties
Bij het retouren van een product is het belangrijk dat je het herroepingsformulier uitprint, volledig invult en meestuurt met je retourzending. Hierop kun je ook aangeven of je het item wilt ruilen voor een andere maat. Indien de gewenste maat op voorraad is bij ontvangst van je retour, sturen wij deze kosteloos naar je op.
Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Heb je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@jolee.nl met vermelding van je ordernummer, bijgevoegde foto's en je klacht.
Retourneren of ruilen op locatie
Ben je in de buurt van Deil of wil je je bestelling persoonlijk retourneren of ruilen? Dat kan! Je bent van harte welkom om je bestelling af te halen, te retourneren of eventueel te ruilen. Neem hiervoor eerst contact met ons op via info@jolee.nl om een afspraak te maken.
Retourperiode en voorwaarden
Je hebt 14 dagen de tijd om artikelen te retourneren. De retourperiode gaat in op de dag van ontvangst van je bestelling. Zorg ervoor dat het product tijdens deze periode in de originele staat en verpakking wordt geretourneerd, inclusief het herroepignsformulier. Na ontvangst van je retourzending zullen we het bedrag binnen enkele dagen terugstorten.
Retouren worden alleen geaccepteerd als de artikelen zich in originele, onbeschadigde staat bevinden, vrij van (rook)geuren en ongedragen zijn. Jolee behoudt zich te allen tijde het recht voor om retouren te weigeren die niet aan deze voorwaarden voldoen.